Рік: 2017
Благодійна акція "Велика любов до маленьких сердець" від ТМ "Садочок" компанії PepsiCo в Україні була створена, щоб врятувати якомога більше діток із вродженими вадами серця, адже вартість імплантатів надто висока для пересічної української сім’ї. З 1 квітня по 31 травня 10 копійок з кожного проданого літра соку "Садочок" компанія передавались на придбання імплантатів для дітей із вадами серця.
Щороку в Україні народжується близько 4 500 дітей із вадами серця, більшість з яких потребує хірургічного втручання. Причин для цього безліч – генетика, екологія, важкі пологи чи перенесені вагітною жінкою хвороби.
Ще кілька років тому такий діагноз означав, що дитину чекає операція або інвалідність, у найгіршому випадку навіть смерть. На щастя, зараз багато змінилося на краще – медицина прогресує, і навіть найскладніші види серцевої недостатності можна вилікувати з народження. Для цього навіть не обов'язково проводити операцію на відкритому серці. Завдяки спеціальним імплантатам-оклюдерам можна закрити сердечний отвір. Вводяться вони через крихітний надріз і через вену потрапляють до серця.
Такі операції проводять абсолютно безкоштовно в Національном інституті імені М. Амосова найкращі хірурги. Та є те, що лікарям не під силу – забезпечити кожну дитину з вадою серця таким імплантом. Вартість оклюдера залежить від тієї проблеми, яку він має вирішити, та варіюється від 30 000 до 100 000 грн. А це абсолютно непідйомна сума для пересічної сім'ї.
Було врятовано 30 діток з вродженими вадами серця.
Більше інформації про проект Ви знайдете тут.